لینک رو

لینک کانال ها و گروه های شهرهای ایران

لینک رو

لینک کانال ها و گروه های شهرهای ایران

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سلام دوستان و بچه های عزیز، امروز میخام به شما لینکدونی تهران رو معرفی کنم، این لینکدونی برای چت شما دختر پسرای تهرانی ایجاد شده و امیدوارم که چت خوبی با هم داشته باشید.

توی این چتکده تهران شما میتونید دوستان خوبی برای خودتون پیدا کنید و در کنار هم خوش باشید، ولی دوست دارم تو لینکدونی تهران احترام همدیگرو  نگه دارید و به هم توهین نکنید.

https://t.me/linkdoni1800

اما اینجا فضای مجازی هست و بدونید که همه چیز مجازیه و زیاد جدی نگیرید و برای اینکه مدیر گروه شما رو در گروه نگه داره نباید به دیگر اعضای گروهه بی احترامی کنید و من هم مطمئن هستم که شما دختر پسرای تهرانی توی گروه بچه های خوبی هستید.

این لینکدونی تبلیغات هم قبول میکنه و اگر تبلیغی داشتین حتما به مدیر گروه بدین تا براتون تبلیغ رو تو گروه بزاره.

 

گروه تهران

 

نظرات (۱)

  • محسن گرگانی
  • سلام من یک دوست خوب و بامعرفتی میخام۰۹۹۳۱۷۵۷۵۶۴شمارمه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی